lauantai 8. marraskuuta 2008

Piristystä ja paljon!

Ruusuja
Kukat ovat ihana piristävä väriläikkä tämän synkeän syksyn keskellä, siispä ostin itselleni 30 kappaletta ruusuja :)


Kortti, vain minulle
Kirjeystäväni M osaa taiteilla mitä mahtavampia kortteja. Ja vihdoin sellainen tupsahti minunkin postiluukustani. M teki sen vartavasten minulle, joten sen vuoksi entistä erityisempi kortti. Kiitos M!



Kuumailmapallo
Torstaina töissä ollessani lähetti toi minulle kivan yllätyksen - kuumailmapallon! No ei tietenkään oikeeta, eihän semmoinen mahtuisi sisätiloihin, mutta ilmapalloista tehdyn :) Korissa oli matkassa suklaisia ja kahvisia herkkuja, NJAM!


Ylennys
No tästä ei kuvaa löydy, mutta sain perjantaina ylennöksen töissä :)) Töitten jälkeen käytiin kapakissa nauttimassa Tummat Velkopopovickyt, tästäkään ei valitettavasti ole kuvaa, mutta hyvää oli. 

Olin vielä maanantain ja tiistain tällä viikolla sairaslomalla, mutta onneksi viikko kääntyi nousuun ja kaikkea kivaa tapahtui. Kiva vaan jatkuu, sillä kohta suuntaamme mieheni kanssa kaupungille shoppaamaan ja syömään! Kivaa viikonloppua myös kaikille lukijoille, jättäkää rohkeesti vaan kommenttia!

1 kommentti:

Mari kirjoitti...

Olipas mukavaa nähdä oma tekemä kortti täällä :)

Mä stressasin sitä lähettäessä kamalasti, että meneeköhän se nyt perille varmasti. On mennyt luottamus ikävä kyllä Postiin alias Itellaan, kun ihmeen paljon hukkunut posteja 1-2 vuoden sisällä.. :/

Niin ja upeita ruusuja olit ostanut! Ovat kyllä niin kauniita kukkia. Mun pari viikkoa sitten ostamani viherkasvit ovat yhä hengissä, MUTTA.. Tulilatva tekee hidasta kuolemaa! Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä, se vaan kuolee kokoajan enemmän! Vaan se koristekaali (leikkokukka) jonka Kare toi joskus useampi viikko sitten, on yhä elossa! Siis hyvä minääää! :D