torstai 15. tammikuuta 2009

Shoesies!!




Voi tätä ihmeiden päivää! Tai eilistä iltaa, mutta jokatapauksessa, löysin yhdellä kertaa, samasta kaupasta yhteensä neljät kengät (kaikki alennuksessa!), jotka sopivat jalkaani täydellisesti tai ainakin melkein. Nuo kamelinväriset, (jotka näyttävätkin jalassa ihan kamelin sorkilta) ovat niin PERFECT jalalle kuin vaan olla ja voi! Niin pehmeät, sopivasti väljät ja lämpimät. Olen rakastunut <3>Ulkonäkö ei ehkä ole 10+, mutta ei se minua haittaa.

Korolliset kengät ei ole vuosikausiin ollut mun juttu, kuten näistäkin huomaa. Tärkeintä on, että kenkä on mukava jalassa. En halua vaivasenluita tai raajarikkoa, kuten esim. äitilläni. On tärkeää pitää jaloistaan hyvää huolta.

Ja jos ei ensimmäisestä lauseesta käynyt selväksi, niin minun on yleensä erittäin vaikeaa löytää omituisille jaloilleni hyvin istuvia, nättejä kenkiä. Siispä olen nyt erittäin hämmästynyt, mutta positiivisella tavalla :)



2 kommenttia:

Riehu kirjoitti...

Mitkä löydöt! Nuo harmaat saappaat ja "kamelinsorkat" ovat varsinkin kivat. =)

Chatrin kirjoitti...

Well thank you. Näät sit livenä töissä. Tai jos tuutte sit ti kylään?