torstai 17. marraskuuta 2011

Negistelyä

Periaatteeni on pitää blogini iloisena paikkana, jonne ei negistelyjä tuoda. Mutta nyt ei ole mitään hyvää sanottavaa yhtään mistään. Jos et kestä valitusta, niin skippaa tää postaus.

Ensinnäkin mun niska on niin jumissa, että pää on kipeä, oksettaa ja jopa silmiin sattuu. Tiistaina heräsin ja hyvä kun sain päätä käännettyä. Tässä on nyt sitten kärvistelty sen verran, että varasin lääkärin tälle päivälle. Katsotaan mitä relaksantteja sieltä määrätään. Illalla varmaan tajunta veks. Ehkä sit löydän nirvanan?

Toiseksi, tää pimeys ottaa niin pannuun, että on vaikea löytää positiivista sanottavaa yhtään mistään. Aurinko nousee, kun olen jo töissä. Ja sitten se laskee, kun olen vielä töissä. Ei tee koirienkaan kanssa mieli mennä ollenkaan lenkille, kun aina on pimeetä. Tänään aamulla astuin molemmilla kengillä koiran p*skaan, koska eihän tuolla näe edes eteensä. Älkääkä naurako siellä. Tai ehkä vähän saatte.

Tänä aamulla myös joku narkkari huusi mulle ohi kulkiessani: "se on lesbo, se on lesbo!". En tiedä tarkoittiko minua vai halusiko kertoa minulle, että joku on lesbo. Sinänsä ihan sama, ja kaikki saa olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan ihan mitä haluaa. Oli vaan jotenkin pysähdyttävää kävellä pimeessä, kaikkialla oli hiljaista ja yhtäkkiä kuulee tollaista huutoa.

Että valivalivali. Kylläpä helpotti. Parempaa päivää teille kaikille!

9 kommenttia:

Akissfromthepast kirjoitti...

kuule-mä suosittelisin sinua etsimään jonkun shindo hoitoja antavan henkilön sieltä suunnalta. Ne hoidot tepsii noihin niskanalueen kolotuksiin. Ja on tehokasta. pari viikkoa menee ettei tunnu hartiat millekkään :) nimimerkillä opiskelijan hartiat...ja hoito on lempeä, ei mikään niksautusmurjonta.

Saija kirjoitti...

Voi hani! Ihan sama ankeusfiilis täälläkin ja oikein kovasti saa tehdä töitä sen eteen ettei huutaisi ääneen. :D Mulla on kyllä ihan eri syyt valitukseen, mutta jokin positiivisuuspiikki olisi nyt tarpeen. Toivottavasti pääset jonnekin hyvälle hierojalle, joka auttaa! Jos on sellainen olo, että kaipaat seuraa ulkoiluun, niin soita kun pääset töistä. Voisin lähtee sun ja koirien kanssa metsään. :)

Sanna kirjoitti...

Jep. Ihan arsesta koko prkeleen kaamos fiilistely. Mua vtuttaa koko ajan ihan kympillä ja osansa siitä tietysti saa kaikki jotka osuu tielle. Että onneks olkoon vaan heille.
Niskakipu on hanurista sekin. Mulla lähti muuten pahin kipu semmosella sähköisku hoidolla. En oo masokisti vaikka appiukko niin luuli kun käänsi voimakkuuden huippuun.

Ja hei, sillä narkkarilla menee taatusti huonommin kuin sulla vaikka astuitkin koiranpskaan. Enkä ees nauranu.

nooruska kirjoitti...

Mä en myöskään kestä tätä pimeyttä, vie ihan kokonaanvedon.

Jouduin joskus syömään dolania päänsärkyyn ja oli. Ihan pumpulissa siitä. Suosittelenkin kokeilemaan osteopatiaa.

June kirjoitti...

Voi ei!!

Ja voin kertoa, että nää infernaaliset univelat, jotka vaan lisääntyy kokoajan, eivät myöskään kauheasti helpota angstiväsymystä -____- Onneksi on kuitenkin kivojakin juttuja, kuten ystävät. <3

Hoppas päänsärky helpottaa ja edessä on rentouttava viikonloppu!

Pia kirjoitti...

Jos ei oo lämpötyynyä, käärii koiran niskan ympärille... xD

Riehu kirjoitti...

No ei oo kivaa. :( Ja tää pimeys ei kyllä naurata kanskaan yhtään. Koitahan pärjäillä siellä, nähdään ens viikolla!

aini kirjoitti...

Voi ei :( Mä just blogasin itekin et ihan jo hävettää kun vaan valitan vaan kaikissa postauksissani. Mut joskus ei vaan jaksa ni sillon on parempi vaan valittaa:)

Ja voi ei tota niskaa, mä tiiän kanssa mitä toi niskajumi on ja kannattaa tosiaan käydä osteopaatilla kuten Nooruska ehdotti tai manuaalisessa hoidossa, oon ite käynyt Kuntoutus Karppisella Malmilla manuaalisessa, siellä on aina apu löytynyt kun on noita niska-selkä-alueen kiputiloja tullut, silloin noidannuoli helpotti kerrasta siellä. Lääkäreistä ei oikein oo yleensä ollut selkäasioissa mitään apua:( Toivottavasti toi helpottaa, sit jo koko muukin maailma näyttää paremmalta jos saa itsensä kuntoon, trust me! :)

Jaksamishalit! <3

Chatrin kirjoitti...

akissfromthepast: kuulostaa ihanalta, vois testatakin. mä oon vaan tosi huono saamaan mitään aikaseks. kosmetologillekin on pitänyt mennä jo 10 vuotta :D

Saija: kiitos sulle seurasta, se piristi oikeesti, vaikka ei ehkä vaikuttanut siltä :)

Sanna: onneks mulla on jo parempi fiilis, toivottavasti sullakin!

Nooruska: osteopatiakin kuulostaa kokeilemisen arvoiselta, en vaan tosiaan tiedä miksen ikinä saa aikaseks varattua mitään aikoja. Joskin seuraava aika minkä aion varata on hammaslääkäri! hui.

June: ystävät kyllä auttaa ja mulla onkin jo parempi olo :)

Pia: hihii. meillä oli aikanaan yks kiinaharjakoira (naku) joka halus mennä aina niskan taakse nukkumaan. se oli aika söpöä :)

Riehu: nähdään pian ihana Riehu, kauhee ikävä sua!

aini: tuli vähän semmonen olo, että jos en kirjota negistelyä, niin en kirjota yhtään mitään pitkään aikaan. ja oikeesti, jo pelkkä toi avautuminen auttoi. Lääkäri sanoi, että niska on niin krampissa ja tulehtunu, että ei saa hieroa. Joskaan en tiedä mitä tarkalleen osteopaatit tekee..