sunnuntai 20. marraskuuta 2011

The neck

Lääkäri totesi, että minulla on niskassa alkava noidannuoli. Määräsi kaularankaröntgeniin (tulokset saan ensi viikolla) ja relaksantti-tulehduskipu-särkylääkkeen sekä perjantain saikkua. Lääke on väsyttänyt yllättävän vähän, mutta muita sivuoireita olen huomannut, kuten suun kuivuminen, huimaus ja näön epätarkkuus. Saan harvoin lääkkeistä mitään sivuvaikutuksia, mutta kerta se on ensimmäinenkin.

Niska tuntuu kuitenkin jo paljon paremmalta, eli lääkkeet ovat auttaneet. Sitten kun saan tulehduksen pois, niin täytyy vakavasti harkita joko hierojalla tms. käymistä tai sitä paljon kammoksumaani liikuntaa.

Mieli on onneksi parempi, ja miksei olisi kun ulkona paistaa aurinko.

edit: mieltä piristää myös seurata kuinka chihuahua leikkii ihan innoissaan tyhjän Lieksan Riisipuuro purkin kanssa. Ihan hassu tuo Ella.

8 kommenttia:

Akissfromthepast kirjoitti...

no höh. ikäviä vaivoja nuo kun tulee kaikkee.. mut onneks on lieksanriisipuuro :) se on hyvää kun se on niin suolaista:)
parantumis zemppihalit ^^

June kirjoitti...

Huu! Mutta hyvä, että on jotain diagnoosia ja troppia! Ja koirat. Ja aurinko. :)

Motivuksessa alkaa kuulemma kahvakuulatunnit joulun jälkeen, jos ne natsaa aikatauluihin niin mennään sitten sinne!

Pia kirjoitti...

No voi kökkö! Mutta jospa se siitä lähtee paranemaan päin :) Pistin sulle perjantaina aiheesta sähköpostia! :D

aini kirjoitti...

Onneksi on jo olo parempi!

Se manuaalinen hoito siis on mulla auttanut monta kertaa, tuolla esim. jotain infoa siitä mistä kyse: http://www.kuntoutus-karppinen.net/palvelut.html#manuaalinen_hoito

Siks oon tykännyt tuosta hoidosta kun ei ole tarvinnut sitten mitään relaksantteja vetää (toi mun niskakramppi mikä oli pari viikkoa sitten oli eka kerta elämässäni kun jouduin relaksantteja napsimaan ja en kyllä tykännyt!)

Ja voi Ellaa:D Koirista saa kyllä paljon iloa!

Saija kirjoitti...

Toivottavasti oot jo parantunut!

Salla kirjoitti...

Onneksi niska on jo parempi.

Meidän westiemme ei suostu nukkumaan, jos ei saa iltapalaksi viilipurkkia :D

Anonyymi kirjoitti...

Ou nou! Mutta hyvä että vointi on jo parempaan päin. Mun ois kans syytä käyä hierojalla..

ps. Mua jo jännittää messari! :D

T. Sapa

Chatrin kirjoitti...

akissfromthepast: kiitos, voin jo paljon paremmin :)

June: musta tuntuu, että en jaksa heiluttaa sellasta kahvakuulaa yhtään mihinkään :D mut voihan sitä yrittää. jumppa-aikoja on käyttämättä ainakin 10...

Pia: mulla on ollut nyt kauhea kiirus, mutta kyllä mä vielä vastaan sulle! :)

aini: kiitos linkistä, kuulostaa mielenkiintoselta. ehkä saan joskus aikaiseksi, ehkä en.

Saija: jees, much better now. =)
Nähään taas pian, jooko?

Salla: hihi ;) hyvä westie.

Sapa: messari on ihan kohta! mä meen lauantaina kattomaan aamusta chihuja, harjat tais olla ip.