perjantai 25. marraskuuta 2011

Viikot menee nopeampaan kuin ehtii sanoa HEP

Eilen oli maanantai, tänään on perjantai. Voitteko kertoa mulle miten se on mahdollista? Toisaalta ei haittaa ollenkaan, mulla ei ole mitään perjantaita vastaan, mutta vähän kauhistuttaa miten nopeaa aika menee. Kuukauden päästä jouluaatto on jo takana ja vatsassa on pari ylimääräistä kiloa herkkuja. Siskolle olen sentään ostanut jo joululahjan, muut ostokset taitaa jäädä joulukuuhun. Joka on siis jo ens viikolla, kääk! No, tänään ei panikoida, tänään vietetään perjantaita, päivistä melkein mukavinta.

3 kommenttia:

aini kirjoitti...

Samaa vikaa täällä, hups ja taas meni viikko! Tää koko syksy on jotenki vaan ollu ihan hanurista kun jatkuvasti oon ollut kipeenä ja muuta, tuntuu et ihan just vasta kesäloma loppui..

Ravenwaves kirjoitti...

Joo en tajua missä tää aika menee... Voisko joululoma mennä sitten oikein hitaasti, madellen? (as if..)

Chatrin kirjoitti...

aini: niinpä.. mä oon vaan nyt koko ajan niin kiireinen, et en ehdi keskittyä omaan tai kenenkään muunkaan blogiin. ahistaa jotenkin, kun halua olis. noh, eiköhän tääkin oo vaan joku vaihe :)

reiska: joululoma on mulla kokonaiset viikonloppu+maanantai :D että sekin on varmaan sellainen nopea VIUH. voi pska.

:D