tiistai 6. joulukuuta 2011

Itsenäisyyspäivä



Itsenäisyyspäivä tarkoittaa vapaapäivää. Tälle päivälle onkin ihan liikaa suunnitelmia. Olen yrittänyt miettiä pitäisikö tänään siivouspäivän, kauneushoitopäivän, leffa/telkkaripäivän, askartelupäivän...? Kaikkea ei millään ehdi, mutta pyykit pyörii jo koneessa ja eiliset Salkkarit taustalla. (Joo, mä seuraan Salkkareita).

Seuraavaksi ajattelin poistaa nämä yli viikon vanhat kynsilakat ja sitten voisi olla leffan vuoro. Satoi muuten Helsinkiinkin ensilumi yön aikana. Oli aika jännä mennä ulos aamulla, kun maa oli valkoinen, hassua pitkästä aikaa. Jotenkin tuntuu, että mussa on vihdoin energiaa. Syynä saattaa olla myös erittäin hyvin nukuttu viime yö. Yhtä kaikki, kiva olo!

Puuhakasta tai rauhallista Itsenäisyyspäivää kaikille, ihan oman valinnan mukaan :)

10 kommenttia:

imlacking kirjoitti...

Mä just kans mietin, että askartelis tänään joulutonttuja ja laittais niitä oviin. Mulla ei taida oikein tummanpunaista kartonkia olla, mutta jotain vastaavaa, missä on kyllä keltaista takana. Eipä se onneksi näy sieltä jos oviin laittaa, eri asia jos vaikka ikkunoihin :D.

Yritin kirpparilta etsiä koristeita jouluksi ja löysinkin ihan kivasti. Askartelujuttuja ei kirpparilta oikein löytynyt :/.

Saija kirjoitti...

Ihana pupu! Se ottaa ainakin rennosti, eikä anna sun touhuilun haitata. :) Mäkin lakkailen kynsiä, pyykkivuori unohtu hoitaa, mutta kakku ehkä jopa onnistui ja illalla ystävien luokse syömään. Kivaa iltaa sinnekin ja pusut pienille!

June kirjoitti...

Ihanaa, että sulla on energiaa! Voisit tuoda sitä vähän mullekin. ;) Oma ittepäisyyspäivä meni tanssinäytöksessä ja keikalla, siinä riitti tarpeeksi puuhaa ja univelat kasvoivat. Olin tietysti vielä vähän kipeäkin.

Ja awws, Pupu on kyllä herttainen <3

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia! Koiruli ainakin osaa levätä. Pitäisi ottaa joskus mallia eläinystävistä. :)

nooruska kirjoitti...

onks noi marimekon lakanat? ihanan punaista sängyssä! kyl määki voisin sielä kölliä ;-).

Chatrin kirjoitti...

I'm Lacking: Mä en ehtinyt askarrella, mutta muuten aika hyvin siivosin yms. :)

Saija: Mä pesin kaks koneellista pyykkiä, mutta en lakannut kynsiä (poistin kyllä vanhat lakat) =) Koskakohan me ehitään nähdä, joka päivä jotain :/

June: hihih. Mä voin yrittää tartuttaa suhun energiaa, tässä aaltoina ~~~~~~~~~~~~~TSING! Tuliko perille? :)

Furiahz: hei, jee, sun kommentti tuli perille ihan suoraan, ei roskapostin kautta ;)

nooruska: on joo Marimekon lakanat. Ihanan pirtsakat :)

aini kirjoitti...

Mä voisin kans ottaa annoksen energiaa, ei vieläkään mitään energiaan viittaavaakaan täällä, oon jopa dropannut itteni kahdelta kurssilta veke kun en vaan kertakaikkiaan JAKSA mitään:/ Mutta onneks oli vapaapäivä keskellä viikkoa, heti helpotti!

Ja mä en kestä miten söpö pupu on <3 niin kertakaikkisen onnellisena nukkuu siinä tyynyllä:D

Chatrin kirjoitti...

aini: no kuule, energiat meni jo. Ihan ZzzZZzzz olo täällä taas. Onneks on viikonloppu!!

Anski kirjoitti...

Mikä ihana uninen karvapallero <3

Chatrin kirjoitti...

Anski: <3 :)