tiistai 7. huhtikuuta 2009

Pikkuostokset

Välillä on kiva tehdä pikkuostoksia. Tällä kertaa mukaan tarttui Luhdan kaksi söpöä, keväistä, pikkupyyhettä keittiöön ja Bodyshopin mansikkavartalovoi. Minulla on meneillään täydellisen vartalovoiteen etsintä, ja seuraavaksi kokeiluvuorossa tämä mansikkainen ihanuus. Saa nähdä tuoksuuko se liikaa vai juuri sopivasti. Käytän kuitenkin ensin loppuun tällä hetkellä käytössä olevan Dermosilin Winter bodylotionin. Aika lähelle täydellistä vartalovoidetta pääsee Doven erittäin kuivan ihon voide. Käytin sitä kuitenkin niin monta vuotta, että kyllästyin. Viime vuoden puolivälissä aloin kokeilemaan kaikkia erilaisia lotioneita, mutta suurin osa tuntuu olevan aivan liian kevyitä minun rutikuivalle korppuiholleni. Välillä käytän koivilleni jopa vauvaöljyä, mutta koska olen tuoksufriikki, minusta ei ole kiva käyttää voiteita/öljyjä, jotka eivät tuoksu miltään (kuten ko. vauvaöljy). Mutta etsiminen jatkukoon, raportoin, jos löydän täydellisen tuotteen.


Tästä lisää seuraavassa postauksessa...


1 kommentti:

Keke kirjoitti...

Mä kuulun kans tohon kuivan ihon sarjaan. Kerro onks hyvä voide. Mä täällä himassa oon lenssussa ja voih..olisipa ihan päästä ostamaan jotain kivaa=) Ihana pyyhkeet!!Ja kuinka houkuttelevan näköinen onkaan tuo purkki=)