torstai 2. joulukuuta 2010

My Guilty Pleasures

Blogeissa on pyörinyt paljon Guilty Pleasure elokuvalistauksia. Ajattelin poiketa hieman linjalta ja listata muutamia GP-biisejäni. Jaan listauksen vielä muutamaan osaan ja aloitan yhdestä artistista. Tämä artisti on Britney Spears. Britneylla on oikeasti joitain hyviä biisejä. Kun kuulin Everytimen ensimmäistä kertaa Britneyn ja Justin Timberlaken eron jälkeen olin ihan, että sniif. "Kuunnelkaa nyt kun se selvästi laulaa Justinille, yhyhyy". Kaiken lisäksi videolla komeilee ihanaihanaihana Stephen Dorf.

Toinen Britney-GP:ni on I'm A Slave 4 U. Juontaa historiansa biletyskauteeni. Kipaletta oli kiva kuunnella aloitusmusana ystävän kanssa. Ulla, this goes out for you!

(ja koska blogger säätää youtube-embeddaukseni aina tekstien päälle, laitan ensin kaikki tekstit ja sitten vasta videot. Näin pitäis toimia...)


5 kommenttia:

Riehu kirjoitti...

aahhaha, mä pidän kans tosta Slave 4 U (miks se pitää kirjottaa noin?). Toinen ikuinen Britney-lemppari on se missä on ne häiriintyneet viulut, ehkä joku Toxic...:D

Mari kirjoitti...

Mä tykkään oikein paljonkin Britneyn musiikista! :)

Mulla on muistaakseni kolme Britneyn levyäkin.. pitäisi ostaa vielä näitä uudempiakin. Mä vaan tykkään! Tuo Everytime on yksi upeimmista.

Ravenwaves kirjoitti...

Täytyy sanoa, et nää on kyl munkin guilty pleasureja :D

June kirjoitti...

Everytime on ehdottomasti munkin guilty pleasure, pianollakin oon sen opetellut soittamaan :) Se on niin kaunis.

Mutta kääk, miksen oo ikinä nähnyt tota videota?!! Stephen!! Mainiota, että joku muukin pitää häntä ihanana :D

Chatrin kirjoitti...

Riehu: en tiedä miks se pitää kirjottaa noin ;) Toxic on kans hyvä joo.

Marika: Everytime on <3

ravenwaves: hihi, kiva kuulla :)

bubble: ai sie osaat pianoakin soittaa, mä en osaa soittaa yhtään mitään. Ai et ollut nähnyt videota!? :O Olipa hyvä, että postasin sen tänne. Stephen vampyyrina <3 Pitäis kattoa Blade pitkästä aikaa..