maanantai 20. joulukuuta 2010

Säilytysvinkki ja makuuhuone


Nämä makkarikuvat on otettu alkusyksystä – ihanan valoisaa! Siivouksen puutteesta johtuen kuvasin vain sängyn. Oikealle jäi vaatekaapit ja vasemmalle meikkauspöytäni, joka on oikeasti sivupöytä/senkki. Taulutkin vein olkkariin ja yksinkertaistin hyllyjen sisältöä. Koristetyynyjä minulla on liikaa, pitäisi vähän karsia niistäkin, kun raaskisi.


Kaulakoruja minulla on paljon, tässä vain murto-osa. Olen lapsuudenkodista asti säilyttänyt osan roikkuvista koruista vaatekaapin ovessa, tapaa voin suositella kaikille muillekin. Tarrakiinnitteiset koukut ei välttämättä pysy kovin kauan ovessa kiinni, mutta taulukoukut pysyvät! Ne pitää hakata vasaralla paikoilleen, joten kiinni on ja pysyy. Suosittelen lämmöllä.

10 kommenttia:

Riehu kirjoitti...

Mä katoinkin että miten on noin valoisaa...:)
Hyvä tietää toi taulukoukut, samassa puuhassa se tarrakoukku tuli saman tien alas.

aini kirjoitti...

Mulla kans tarrakoukuille kävi köpelösti ja jäipä vielä "kivat" tahmajäljet kaapinoveen.. mur!

Musta on ihanaa kun on paljon tyynyjä, niitä ei siis mitenkään voi olla liikaa:D

June kirjoitti...

Söpö kristallikruunu! Ja valoisaa tosiaan :D Korukoukut on jees, mulla oli parven alla valmiiksi jotain edellisen asukkaan nauloja :D Vaikkei niihin nyt kaikki korut mahdukaan.

Chatrin kirjoitti...

Riehu: joo, oliski noin valosaa! taulukoukut on ihan paras keksintö vaatekaapin oveen. Kauniitahan ne ei ole, että näkösälle en niitä laittaiskaan :)

aini: tarrakoukut pysy mulla kokopuisessa ovessa ihan hyvin, mutta ei lastulevyssä. varmaan jotenkin liian huokonen pinta? Tyynyt on kyl ihanan pehmeitä. ja näkösiä ;)

bubble: kruunu on jo vanha, ja ihan ikea-laatua :D mullakin on nauloissa ollut koruja ja tälläkin hetkellä yhdellä seinällä. uuteen kämppään himottais joku esim. valurautanen koukkunaulakko...

Henna kirjoitti...

Mäpäs taidan napata tuon korusäilytysvinkin kun en saa mihinkään järkevään paikkaan mun koru-peilijuttuani. Ja eihän koukkuja voi koskaan olla liikaa, jos joskus sille paikan keksinkin :)

Saija kirjoitti...

Nätti makuuhuone! Ja ihanan valoisaa kyllä. Kevättä odotellessa. Mutta nyt toivottelen sitä ennen ihanaa, kaunista joulua, Chatrin!

Chatrin kirjoitti...

Little M: nappaa pois, toimii hyvin!

Saija: kevättä tosiaan odotellessa, toi lumi riittäis jo. Mutta sitä ennen ihanaa joulua sullekin!

Anna-Maria K kirjoitti...

Tosi nätti makuuhuone. Oma aina hyrskynmyrskyn... :D

Katri kirjoitti...

Pöllökoru <3

Chatrin kirjoitti...

Katri: kiitos. Mullakin on yleensä ihan hyrskyn myrskyn. Kuvaa varten siistin sängyn ;)

Katri: niinpä!