keskiviikko 19. elokuuta 2009

Oma totoroni

Lueskelin The Boobettes -blogia ja löysin sieltä aivan mahtavan totoro-tyynyn. Hayao Miyazaki -fanina laitoin kommenttia, että tahdon ko. tyynyn ja Boobettes lupasi tehdä minulle ihan oman sellaisen. Eikä mennyt montaa päivää, kun oma totoroni putkahti postiluukusta. Ja se on aivan yltiö söpö!


Boobettes on muutenkin mielettömän lahjakas tuunailija, vaikka omien sanojensa mukaan tuota sanaa inhoaakin. Ehkä pitäisi puhua sivistyneemmin modifioijasta ;)
Käy ihmeessä tsekkaamassa The Boobettes.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei oo totta!! Ihana!!! Olen äärettömän kateellinen ;O)

vippe kirjoitti...

Hän on kyllä taitava käsistään, ei voi muuta sanoa. Oon jo pitkään seurannut hänen blogia ja voinut vain ihailla ja ihmetellä :)

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Ihana!! :) Mahtavaa, kun jotkut on noin näppäriä käsistään!

Keke kirjoitti...

Vähän magee=) niin söpö=)Sopii hyvin tyynyjoukkion seuraks=)

Chatrin kirjoitti...

Mikaela: tilaa oma ;)

Vippe: sanos muuta! mä olen ihan tumpelo käsitöitten kanssa.

Päivi: joo :D

Keke: se on inananana.