perjantai 2. heinäkuuta 2010

Sekalaista

Tykkään askarrella ja moni onkin varmaan jo kuullut Paskiksesta . Olen sielultani myös harakka ja hamsteri ja varastoin kaikkea mahdollista ihanaa ja söpöä ja tarpeellista.

Meille tuli töihin tällainen mainoskirjanen, joka sisältää ihania kuvituksia. Kirjanen on painettu ohuelle, mattapintaiselle kartongille ja näin silmissäni heti itsetehtyjä kortteja. Nappasin siispä kirjasen talteen ja meinaan hyödyntää sitä korttiväkertelyssä.

Tiistaina kanniskelin pokkaria laukussa ja oli pakko napsaista kuva näistä kaksos-mummoista! How sweet.

Ja kun se kamera oli mukana, niin fotosin myös itseäni pitkästä aikaa. Perusperus.

Jaahas, vikat puserrukset töissä ja sitten lomalle! Töistä hilppasen hakemaan matkalaukkua lainaan, pikaisille bikini-ostoksille (tuskin löydän mitään) ja sitten kotiin kauneushoitoja tekemään, pakkaamaan ja koiratkin pitäisi pestä. Johan siinä on ilta täynnä, yritän mennä aikaisin nukkumaan ja herätys lauantaille klo 03:50. Iuh, mutta kyllä mä kestän, kun mä tiedän miten hyvää se mulle tekee. (viimeinen on muuten lause, jonka opin entiseltä työkamultani nelisen vuotta sitten. jäi elämään.)


4 kommenttia:

E kirjoitti...

Hyvää matkaa ja lomaa!

Riehu kirjoitti...

Kaikki matskut vaan talteen, hyvää duunia! Ja ihan kohta pääset lomalle, NAUTI! :)

Anonyymi kirjoitti...

hyvää lomaa, epistä ;O)

Chatrin kirjoitti...

Missy E: tattis ja hyvää lomaa sinnekin!

Riehu: jes, kiitos. Nautin ja nähdään!

Mikaela: kiitos, sä pääset sitten vähän myöhemmin ja sitten mä epistelen :)