perjantai 23. huhtikuuta 2010

Beigeä

Teema(arki)viikon viimeinen kokonaisuus tässä. Minulla on tämä sama mekkonen myös sinisenä, sillä en aikanaan osannut päättää kumman värin otan. Tämä on minulle yleinen luonteenpiirre: jos en osaa valita, otan molemmat.

Mietin ensin laitanko lempparikenkäni vai vähän sirommat nilkkurit.

Vilkaisu ja päädyin nilkkureihin ja olin vähän enemmän ladylike.

Ite tein kaula- ja rannekorut.
Ja eiku menoks.

Kolmas postaus tulossa vielä tälle päivälle, kunhan kerkiän ladata kuvat koneelle....

2 kommenttia:

E kirjoitti...

Mulla on monia vaatteita useissa eri väreissä. Löydän yllättävän harvoin juuri mieleisiä vaatteita ja silloin kun löytää, täytyy löydöstä ottaa kaikki ilo irti. Kaunis asukokonaisuus etenkin noilla sirommilla kengillä.

Chatrin kirjoitti...

mun mielestä se on vaan järkevää. jatketaan samoilla linjoilla :)