perjantai 23. syyskuuta 2011

Pika-Moi

Tuntuu, että aina kun kirjoitan blogia on perjantai. Tämä viikko on jälleen kerran mennyt supernopeasti. Viikonloppu alkaa biletyksellä, huomenna siskon tyttöä hoitamaan (joka muuten hänkin täyttää kohta jo vuoden!) ja sunnuntai on vielä vähän auki. Joko Match Showhun tai sitten muuten vaan koirien kanssa ulkoilua ja sunnuntai-rentoilua. Todella todella toivon, että sunnuntaina olisi nätti päivä ja pääsisi vihdoin pitkästä aikaa koirien kanssa kunnolla ulos. Koko viikon on satanut ja on pitänyt tehdä ihan minipieniä lenkkejä, pöh. Olen tosi innoissani siskon tytön hoitamisesta, ei ollakaan ennen oltu ihan kaksisteen. Täytyy tänään siis ottaa suht rauhallisesti. Vaikka onkin ilmasen viinan bileet ;) Loistavaa viikonloppua kaikille!

9 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Fantsuu viikonloppuu!!

Mites se tatuointi? Onnistuiko? Sattuiko? Tuliks loistava? Saadaaks me kuvaa? Pliispliispliis?

Anonyymi kirjoitti...

"Nää on ilmasen viina bileet! Mitä, et tarjoile vai? Nää on ilmasen viina bileet..! :D Tulee aina mieleen kumman kaasta se kohtaus jos joku puhuu ilmasen viinan bileistä.
Mää oon niin kurkkua myöten täynnä tuota satamista, täälläki on koko viikon satanu, toivottavasti viikonloppuna sais koirien kans ulkoilla hyvässä säässä. :) Mukavaa viikonloppua!! :)

T. Sapa

Anonyymi kirjoitti...

Täällä onkin alkanut viilentyä ihan kunnolla ja sadettakin riittää. Wienissä oli yhtenä päivänä vielä +28, mutta kyllä ilma alkoi salamannopeasti sielläkin kylmetä. Ei paljon niitä hellemekkoja tarvittu, jotka olin pakannut mukaan. x)

Voi karvakamua kuvassa. <3

Riehu kirjoitti...

Kivaa viikonloppua!

Chatrin kirjoitti...

Sanna: kiitos, oli mukava viikonloppu. Ja jälleen liian lyhyt.

Tatskat onnistu ja tuli hienot. Mä harkitsen kuvan laittoa..

Sapa: no nimenomaan! se on niin hyvä Kumman kaa -kohtaus :D

Furiahz: no voi hiisi, mikä tsägä. Mutta silti varmasti aurinkoisempaa ja lämpimämpää mitä täällä. Ja joo, Puppeli menee aina kun mahdollista mun vaatteiden päälle nukkumaan :)

Riehu: kiitti, oli kivaa! :)

aini kirjoitti...

Oi vau ootko siis jo ottanut tatskan? Ois kiva nähdä se:)

(mun sisko aikoo ottaa kans tatskan niskaan ja kun äiti viikonloppuna kuuli siitä ni se meni ihan vaikeeks:D sit se vaan kuiskas mulle et "semmosiahan on vaan linnakundeilla" lol:DD Täytyykin alkaa kutsua siskoa linnakundiks:P

Chatrin kirjoitti...

aini: joop, nää on joku kolme viikkoa ollu jo mulla :) mä harkitsen kuvan laittoa tänne, mut livenä voit nähä any day. mun mutsi on kans niin ärsyttävä tatskojen suhteen, mähän oon ku joku kriminaali sen mielestä. oh well, sanon minä :D

aini kirjoitti...

Hih toi on vähän sama ku sanois että kaikki moottoripyöräilijät on helvetin enkeleitä:D Aika rasittavaa mut menee varmaan ohi kun tottuu ajatukseen, toivottavasti! Mähän olin siis äitin mielestä kanssarikollinen tähän siskon tatuointihommaan koska olin piirtänyt sille kuvan, hohhoijaa:D

Kunhan mun elämä tästä taas rauhottuu ja saan noi pari ahistavaa deadlineä nokan alta pois ni vois joku vloppu tai perjantai käydä jossain näyttelyssä tms. mistä oli puhetta aiemmin:)

Chatrin kirjoitti...

aini: joo, kyl mä oon ihan tottunut mun mutsin mielipiteisiin ;) ne on vaan niin vanhanaikasia välillä. Mut katotaan jos lokakuussa olis sit paremmin aikaa tehdä jotain. Vois olla piristävääkin vuoden pimeimpänä aikana...