perjantai 16. syyskuuta 2011

Haluuun!

Haluan italianvinttikoiran. Haluan, haluan. Tahdon! Ääk, en kestä. Nyt on pakko hillitä itseni, sillä en ole ottamassa kolmatta koiraa. Niin kivaa kuin se olisikin, niin ei vaan tässä elämäntilanteessa ole kovin fiksua. On jo tarpeeksi hankalaa saada kahta koiraa välillä hoitoon, entä jos niitä olisikin kolme? Sitä paitsi asun yksiössä, enkä jaksaisi alkaa sisäsiisteysoppiin ihan heti uudestaan. Ainakaan talvella. Toivottavasti asun vielä joskus maalla/paritalossa/omakotitalossa tai rivitalossa, jossa on oma piha. Olisi niin paljon helpompaa. Mutta voi luoja, kun noi on söpöjä. Voisiko joku mun ystävistä ottaa tällaisen, niin voisin käydä sitä aina välillä paijaamassa? Anyone?

kuva poimittu netistä

9 kommenttia:

Anski kirjoitti...

Eäääh, ei saa kun on ittelläkin koirakuume! Ei vaan, saa! Siis itseasiassa sun pitää, koska sitten me saadaan katella lisää ihania koirakuvia! ;D
Onneksi tutuilla ja sukulaisilla on paljon koiria niin pääsee itsekin aina koiria paijaamaan, vaikka omia ei olekaan. :)

Saija kirjoitti...

Onpa se söpö. Määki haluun. Oikeestaan mä ottaisin mieluummin jonkun pörrökoiran, jonka turkkiin vois painaa pään. :) Kissakin ois kiva. Vaikka en mä oikeesti oo ottamassa mitään lemmikkiä, harmi kyllä... Ota sä ja sit se vois tulla mun luo hoitoon. :D

Chatrin kirjoitti...

Anski: mielellänihän mitä näitä kuvia postailen :) koirat on kyllä niin ihania, mun elämä olis muuten kyllä tosi tylsää. Joskin menot olis paljon helpompi järjestää..


Saija: tulla sun luo hoitoon pysyvästi ;D no ei vais. Mutta hei, mä olen sitä mieltä, että tutustutetaan nyt sut mun koiriin ja sit sä voisit olla niiden vakihoitaja? kerta musta on tosi inhottava aina tunkea koiria äitille ja siskolle niiden ollessa vastentahtosia, siitä tulee itelle niin mölli olo.

Anonyymi kirjoitti...

Tiedän tuon pentukuumeen, itsekkin sitä aina poden.. :D

Anonyymi kirjoitti...

Ylemmän kirjoitin minä T. Sapa :)

Anonyymi kirjoitti...

Meillä on vaan yksi hoitaja koiralle, miehen äiti, eli usein on hankalaa päästä lähtemään kun pitää sovitella aikatauluja.. Mut sit toisaalta hoitaja tykkää ronjasta niin paljon et se on kuulemma yks mummin muruista lastenlasten ohella:D

aini

Chatrin kirjoitti...

Sapa: pentukuume on vähän väliä, iiks!

aini: joo, toi on vähän tylsempi juttu :/ siis se, että on vaan yks hoitaja, ei se että se on mummin muru :) Nin, ja mulla on tosiaan kaks hoitajaa, että ei kovin paljon paremmin mene. Lisäks se menee sillai, et äippä ottaa Pupun ja sisko Ellan... oh well.

Skye kirjoitti...

Hehheh ;O) Koirakuume talttuu kummasti kun toinen koirista sairastuu ja saa eläinlääkäri-laskun. Tai kun yrittää päästä lomalle ja alkaa vinkumiskierros että kuka hoitaa... Mutta muuten, kyllä meillekin kelpaisi kolmas koira ;O)

Chatrin kirjoitti...

Ursula: nojoo.... mullakaan ei oo mitään vakuutusta noille, niin lääkärin laskut on mitä on. Onneks ei oo mitään vakavampaa (vielä) sattunut. Kolmen koiran kanssa remmeissä liikkuminen on myös hieman hankalaa, koska harvoin koirat kulkee remmissä poukkoilematta sinne tänne. Kolmas käsi olis kiva. Mut hei, mä voin ottaa Tessan hoitoon anyday, en kestä kuin söpö se on :)