torstai 29. syyskuuta 2011

Sannalle



Tämä kirjoitus on omistettu Sannalle. Kaksi kärpästä samalla iskulla: hiukset ja tatskat. Tatskoista tosin vaan sneak peak, en ainakaan toistaiseksi halua laittaa selkeämpää kuvaa. Mietin pitkään tämänkin kuvan laittamista tänne, sillä en välttämättä halua kertoa avoimesti mitä tatuointini merkitsevät minulle. On enemmän sellainen asia, mistä voin höpistä kasvotusten.

Joten tämä kuva on nyt ainoa mikä tähän hetkeen irtoaa. Katsotaan alkaako ahdistaa niin paljon, että poistan koko kirjoituksen jossain vaiheessa. Mutta keskitytään mieluummin vaikka hiuksiini! Eikö ne olekin kivan punaiset? Tuollaiset ruosteeseen vivahtavat, luonnollisen oloiset, ei mikään purkki-oranssi.

Olen kuullut yhä useammalta kuinka tämä punainen sävy sopii minulle, joten aion olla punatukkainen ainakin tämän vuoden. Kaksi seuraavaa kampaajakäyntiäkin on jo varattu, ja kampaajalle ilmoitettu, että EI värjää niillä kerroilla minulle mustaa tukkaa, vaikka kuinka anelisin. Ehkä ensi vuonna sitten. Huomenna on muuten syyskuun vika päivä, tiesittekös sitä?

12 kommenttia:

Akissfromthepast kirjoitti...

hyvä kuva, ei ole liian "tässä mä oon" kuva.
hiukset on makeet. just hyvää punaista.
oon itekkin miettiny kuvan laittamista johonkin yheyteen mut tullu samoihin aatoksiin ku säki.

E kirjoitti...

Tosi nätti tukka ja tosiaan sinulle hyvin sopiva väri. Myös tastkat näyttää näin pienenäkin kivoilta.

Sanna kirjoitti...

Ooo!! Miulle omistettu postaus! Pelastit tämän suru vivahteisen päivän. Kiitos <3

Tatska on aika ihana! Paikka ihan paras :D Eikä suinkaan siks että minullakin on teksti samassa kohdassa, paitsi oikea käsi..krhm.
Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa ;) Paraskin sanoja olen kun en omiani ole esitellyt joten melkein tiijän sun fiilikset.
Ja hiuksista oon hintsusti kade,mahtava väri (sanoo hän joka kasvatti maantien takaisin päähänsä).

Aurinkoista kohta alkavaa viikonloppua ja niitä terassikelejä!

Anonyymi kirjoitti...

Todella upean väriset hiukset, pidä noi! Ihanat! :)
Tatskat on myös hienot, määki tahon!

T. Sapa

Saija kirjoitti...

Hieno kuva ja upeat hiukset! Koiruli katsoo sua että mitäs tuo mami nyt puuhaa? Oon ollut kiireinen nyt, mutta pitää toteuttaa pian ulkoiluretki niin voidaan yhdessä haaveilla lisätatskoista. :)

AnneVee kirjoitti...

Sekä hiukset että tatskat näyttävät mahtavilta!

Skye kirjoitti...

Mä nyt tykkään tatskoista aina, joten kun nähdään niin katsotaan tarkemmin ;O) Hiukset on ihanat!

Ravenwaves kirjoitti...

Hiukset ja tatskat <3 Ja nii-in..kohta on jo joulu!!

June kirjoitti...

Oijoi, ihania molemmat!! Tarttis päästä näkemään livenäkin pian ;) Teethetki vois olla hyvä tässä joskus iltojen pimetessä?

Chatrin kirjoitti...

akissfromthepast: kiitos. tajusin myös, että siks en haluu laittaa tarkkoja kuvia tatskoista, koska en haluu, että joku tulostaa kuvan ja menee tatskaajalle, et "mä haluan tämmösen". Mun tatskat on mun tatskoja, eikä kellään muulla saa olla samanlaista ;)

E: jep, punatukkasena mennään nyt jonkun aikaa. ehtii sit olla ruskeatukkanen koko loppuelämän..

Sanna: jep, siulle. kun sää oot tatskoista ja hiuksista kysynyt, niin ihan sun vuoks :) ja tosiaan, kuten kommentoin yllä, niin tajusin, että en halua näyttää tarkkoja kuvia tatskoistani plagioinnin vuoksi ;)

Sapa: tatskat on ihan parhaita, en varmana kadu!

Saija: joo, nähään pian! tajusin liian myöhään eilen, et oisin voinut kutsua sut lenkille mukaan (jos sulle olis vaikka sopinut). Mutta yritetään joku aurinkoinen päivä pian!

AnneVee: kiitos paljon, kiva kun kommentoit =)

Ursula: joo, näin tehdään! ja kiitos hiuskommentista myös.

reiska: kohta on tosiaan joulu, iiik!

June: teehetki anyday! räsymatto-teekannu odottaa käyttäjäänsä :)

aini kirjoitti...

Oijoi sulla on kyllä niiin nätit hiukset! :) Ja ihan mahtava tatska, kun elämässä on cupcakeseja niin elämä on elämisen arvoista!

Chatrin kirjoitti...

aini: no voi kiitti ^__^ cupcake on vähän niinku mun tunnusmerkki ;) jopa käyntsärissä on sellanen :D ihan oikein sanottu tuo lause. (mun cupcake on muuten gluteeniton;)