sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Talviuni

Tätä viikonloppua voisi kai virallisesti kutsua talviuni-viikonlopuksi. En muista koska olen viimeksi nukkunut näin paljon. En tiedä mikä verottaa, ehkä uhmaikäinen koirani, joka on pitänyt minua hereillä viime aikoina tai sitten vain yleinen auringonvalon väheneminen, ilmaston kylmeneminen, syysapatia.

No, vaikka tulikin nukuttua ihan kiitettävästi, niin onneksi sain muutakin aikaiseksi. Kävin kosmetologimessuilla, Valtterin kirppiksellä ja ostamassa 1-vuotislahjan siskon tytölle. Lisäksi tuli tehtyä niitä perus viikonloppujuttuja, kuten pyykinpesua, leffojen katselua ja ruoanlaittoa. Perjantaina söin sipsejä, ja ne maistui paremmalta kuin koskaan!

6 kommenttia:

Akissfromthepast kirjoitti...

sipsit :D :D <3 <3
syysapatia iskee silloin tällöin. mulla on ollut motivaatio tenttiin lukemisessa. en löydä sitä mistään xD laitan syysapatian piikkiin.

Chatrin kirjoitti...

akissfromthepast: sipsit, mmmmm! motivaatio-ongelmista voi aina syyttää syksyä. Pyh.

Riehu kirjoitti...

Mä olin ylitehokas koko viikonlopun, siivosin ja pesin pyykkiä niin paljon etten siedä nähdä pyykkikonetta vähään aikaan...mutta paljon muuta en sitten tehnytkään kun tehoilin. Eilen söin sentään sipsejä myöskin, Kettle´s -sipsejä saa cittarista (tammistosta ainakin)!

Chatrin kirjoitti...

Riehu: no voi vitsi, sä sitten riehuit munkin puolesta. Mä olin ihan kuolemanväsynyt.

aini kirjoitti...

Syksyllä ei vaan jaksa! Sipsit rules!

Chatrin kirjoitti...

aini: ei ni! siiipsiiit!