keskiviikko 25. elokuuta 2010

Relapse - ei pitäny mutku...

Sitä on sitten tullut otettua vähän takapakkia tässä "uudessa elämässäni". Ensinnäkin söin viime viikolla useampana päivänä epäterveellisesti ja herkkupäiviäkin oli enemmän kuin se yksi viikossa. Mutta kyllähän te tiedätte, kun välillä tulee semmonen kelju olo ja sitten on lohdutettava itteään jollain hyvällä ja ehkä jollain uudella. (mistä pääsemmekin seuraavaan aiheeseen...)

Tällä viikolla sitten olen tuhlannut rahaa! Menin etsimään punaisia sukkahousuja, mutta kun niitä ei löytynyt (ainakaan Sokokselta, Hennesistä, KappAhlista, Seppälästä..) niin eksyin Carlingsin alerekin luokse. Ei se mun syy ollut, mitäs se alerekki hengaili heti siinä sisäänkäynnillä ja houkutteli mua luokseen.

Sentään voin perustella ostostani sillä, että se tosiaan oli alessa ja maksoi alle kympin! Siis alle kympin, käytännössä ilmainen.

Ja se on punainen. Niin kuin ne punaiset sukkahousut joita lähdin ostamaan, sen sijaan nyt vain satuin saamaan mekon.

Tai siis eihän tuo oikeasti mikään mekko ole, vaan L-kokoinen paita. Mutta minulle se käy mekosta. Alusmekko on vähän rumasti kuroutunut ylöspäin kotimatkalla, mutta kyllä mä töissä pidin huolta, että se oli nätisti.

Tässä vielä minä, mun maatuska ja mun pesua vailla oleva koira (jota mä niin hellyydellä kattelen).

ps. söin tänään hampurilaisen. Antakaa mulle anteeks!

8 kommenttia:

M kirjoitti...

Tänään näin Aleksi 13:ssa punaisia sukkiksia ja siellä oli muutenkin värejä vaikka kuinka paljon!
p.s. kaksi värikästä sukkista lähti tämän tytön matkaan :D

aini kirjoitti...

Pienet takapakit sallittakoon! ;) Sitäpaitsi musta kyllä kannattaa juuri alennuksesta ostaa ja sitten muulloin vähemmän. Huomaan itekin ostaneeni nyt kesäalesta aika paljon, mutta sitten taas nyt syksyllä ei varmaankaan tule sukkiksia kummempaa ostettua:)

Ja nyt kun herkuista puhuttiin niin mulla on menny koko homma kans ihan plörinäksi vaikka piti vähän terveellisemmin taas syksyllä syödä.. eilenkin söin töissä aika monta dominoa, kotona lakujätskiä (2 serviisiä) ja supersalmiakki- askin.. hmh. Mutta se on oikeasti ihan kamalaa kun on olo, että on ihan pakko saada jotain hyvää ja semmonen oikein kunnon namihimo ei millään porkkanannakertamisella edes mee ohi!

Chatrin kirjoitti...

M: kiitos vinkistä, jee! Sinne heti.

aini: kiitti ihana kommentista! mieleni huojentui :) Se on kyllä ihan totta, että jos todella tekee mieli jotain makeaa se ei porkkanan (tai muun terveellisen) popsimisella lähde pois, ei vaikka kuinka nakertaisi. Sallittakoon pienet takapakit meille =)

E kirjoitti...

Saat anteeksi! Kyllä takapakkia saa tulla. Elämä ei ole mitään ilman herkuttelua ja itsensä hemmottelua. Uudet vaatteet ja herkut piristävät mieltä enemmän kuin pussillinen porkkanoita.

Naily kirjoitti...

Upea mekko ja kauniisti asusteltu! :)

Chatrin kirjoitti...

Missy E: kiitos anteeksiannosta! kommenttisi ilahdutti mieltäni =)

Tincali: kiitti! =)

Riehu kirjoitti...

kattelin tota samaa paitaa kesällä, se on herkku!

Chatrin kirjoitti...

Riehu: no nyt oli alle kympillä, hei alle kympillä!