sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Goddamn Blogilista!

Kirjoitin ensimmäisen postauksen tänään klo 18:25 ja seuraavan 19:30 eikä kumpikaan ole vieläkään päivittynyt Blogilistalle! Kello on nyt 22:20 ja "blogi on jonossa".

Bloglovin toimii moitteettomasti, että suosittelen kyllä ehdottomasti siirtymään sen käyttäjäksi. Se on muutenkin esteettisyydeltään ja toimivuudeltaan paljon parempi kuin Blogilista. Kannattaa kokeilla, jos et ole jo tutustunut.

sneak peek

Tämä oli kolmas tämän päiväinen postaukseni. Oletan, että Blogloviniin se päivittyy hetkessä ja Blogilistalle joskus ensi vuorokauden puolella. Pyh!

6 kommenttia:

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Minä niin vähän käytän noita blogilistoja, että en ole edes huomannut mitään ongelmia Blogilistan kanssa ;-) Bloglovinia en ole ikinä käyttänytkään...

Minulla tulee kaikki seuraamani blogipostaukset feedeinä iGoogleen.

Chatrin kirjoitti...

Päivi: mäkin olin yhdessä vaiheessa jo melkeen unohtanut koko Blogilistan, mutta nyt on tullut siellä käytyä vähän useammin. Ja kaikilla kerroilla olen huomannut miten harvoin tekstit päivittyy. Ei sillä nyt minulle ole niin merkitystä, mutta inhottavaa, jos jotkus seuraa vain Blogilistan kautta ja menee monta kirjoitusta "ohi suun".

Mies käyttää kanssa tuota iGooglea, itse en ole vielä tutustunut koko systeemiin. Ilmeisesti ihan toimiva?

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Mulle ainakin toimiva, koska kuitenkin Google on etusivuna kun loggaan koneelle sisään - iGooglessa näkyy nyt kaikki uusimmat blogimerkinnät seuraamistani blogeista heti :)

Chatrin kirjoitti...

Päivi: ehkä minunkin pitää siihen tutustua. joskus..

Bemary kirjoitti...

Jännä homma, sillä mulla Blogilista toimii päivittymisen suhteen melkeinpä aina moitteettomasti.:)

Chatrin kirjoitti...

Bemary: niinkö? Blogilistalla on siis selvästi jotain mua vastaan ;) Ehkä kirjoitan semmoiseen aikaan, että on ruuhkaa ja aina sama ongelma. Hitsit.